بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتنه‌گران باشگاه پرسپوليس را معرفي مي‌کنم

محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار مهر، با ناميدن ليدرهاي اخراجي باشگاه پرسپوليس تحت نام فتنه گران باشگاه پرسپوليس در خصوص آنها گفت: ليدرهاي اخراجي که در اين مدت دست به تخريب باشگاه و بازيکنان پرسپوليس زدند در حال حاضر براي ما مشخص شده اند. در شرايط فعلي آنها  با انتشار اخبار کذب نقل و انتقالات اسامي مي دهند، اسامي مي گيرند، اخراج مي کنند و بدين شکل توطئه و فتنه ديگري را در راستاي اهدافشان طراحي کرده اند.

 

وي در همين خصوص افزود: در اين بين برخي از سايت ها و روزنامه هاي ساده لوح و يا هماهنگ با آنها نيز به اخبار کذب اين فتنه گران مي پردازند. من نيز به مسئولان اين رسانه گفته ام که من مديرعامل باشگاه پرسپوليس هستم يا ليدرها؟ آيا من مرجع اصلي و رسمي اخبار و اتفاقات باشگاه پرسپوليس هستم يا چند ليدر؟ پس چرا آنها را به عنوان منابع خبري خود قرار مي دهيد؟

مدير عامل باشگاه پرسپوليس  تاکيد کرد:  حضور بازيکني در فصل آينده رقابتهاي ليگ برتر در تيم پرسپوليس قطعي شده است اما قرار نبود که اين موضوع تا پايان دو بازي ديگر ما در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا علني شود، وقتي که اين موضوع را پيگيري کرديم متوجه شديم که سررشته اين ماجرا به يک ليدر سابق پرسپوليس به نام - ع . ا - باز مي گردد.

 

وي درهمين خصوص افزود: مطمئن باشيد بزودي و در زمان مقتضي اين فتنه گران را به همراه نقطه اتصال آنها  به هواداران معرفي خواهيم کرد و اقدامات لازم را در خصوص برخورد با آنها را نيز انجام خواهيم داد.

 

وي خاطر نشان کرد: هواداران نيز براي دسترسي به اخبار مربوط به باشگاه پرسپوليس به هر منبعي مراجعه نکنند بلکه آن را از طريق مراجع رسمي و سايت باشگاه پيگيري کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1391برچسب:پرسپولیس,رسانه ها,مدیرعامل,نقل انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com